رینگ خونین رومی ها !!!!!!!????
نوشته شده توسط : saheleaftab12

رینگ خونین رومی ها

کلوسئوم به معنی جایگاه بزرگ می باشد و نام دیگر ان آمفی تئاتر فلاویوسی می باشد . پایه گذار این بنا امپراطور سال های 69 تا 70 روم باستان به نام وسپاسیان می باشد . اما عم او برای تکمیل این بنا کفایت نکرد و سازه توسط پسر او تیتوس در سال 80 و نهایتا برادر تیتوس  ، دومیتیان  به سرانجام رسید .

این آمفی تئاتر  در بین تپه های اسکوئیلین و به عنوان اولین و بزرگترین  آمفی تئاتر و رینگ رومی ها ساخته شد . سازه ای که تا به امروز بدترین و شدید ترین جنایت ها مانند کشتار بردگان و مسیحیان زیادی را شاهد بوده است . همانگونه که ذکر شده نبرد های خونین و تا پای جان از تفریحات بزرگان و شاهان و شاهزادگان رومی بود .این بنا آنقدر برای رومی ها بسیار حائز اهمیت می باشد . شکوه و عظمت و کارآمدی این بنا در طول سال ها و با توجه به تعبیه راه های ورودی فراوان و امکان کنترل جمعیت باعث شده این سازه همچنان به عنوان بنایی مفید و کارامد در این کشور شناخته شود و همچنان برای حفظ اقتدار ان کوشیده شود .

ضمن اینکه کلوسئوم از نقطه نظر توریستی و گردشگری نیز بسیار برای ایتالیا پر اهمیت می باشد. هر ساله تعداد میلیون ها نفر تنها به شوق دیدار این بنای عظیم و حیرت انگیز وارد روم پایتخت ایتالیا شده و این بنا را از نزدیک مشاهده کرده و با یکی از خوفناک ترین سازه ها و بناهای دنیا از نزدیک آشنا شده و عکس ها و فیلم های زیادی به عنوان یادگار می گیرند .

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

یوتیوب ساحل آفتاب

 





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: